Craft Studio
Creative & Design

Iterative approaches to corporate strategy foster collaborative thinking to further the overall value proposition.


01 / Corporate Branding —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


02 / Event management —

Objectively innovate empowered manufactured products whereas parallel platforms.

Case Studies



01 / Services

B2B Branding, Identity and Website —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


04 / Upgrade

Digital Playbook and Cross-platform Integration for KTMP —

Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing.



02 / Support

Event management —

Objectively innovate empowered manufactured products whereas parallel platforms. Holisticly predominate extensible testing procedures for reliable supply chains.

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


03 / Upgrade

Visualize quality —

Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing. Holistically pontificate installed base portals after maintainable products.


04 / Upgrade

Integrating digital and retail —

Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing. Holistically pontificate installed base portals after maintainable products.

Read our blog

Phosfluorescently engage worldwide methodologies with web-technology.

13.05.2021

Макеты принимаются в виде цифровых файлов в масштабе 1:1; Можно использовать следующие форматы: JPG, IMG, PNG, PSD (до 6 версии), PDF, AI (до 14 версии), CDR (до 14 версии), EPS, TIFF;  Векторные файлы принимаются только, если все шрифты и другие объекты переведены в кривые; Векторные файлы принимаются в цветовой модели CMYK с разрешением 300 dpi; […]

20.04.2021

Спецэффекты • Фольга. Фольгирование в любой технологии печати является дополнительным нанесением фольги на участок изображения или его отдельные фрагменты после основного процесса. Фольга для печати выпускается различных цветов – золотая, серебряная, красная, синяя, зеленая и другая. • Глиттеры. Технология выделения блестками выполняется двумя способами: глиттеры смешиваются с краской или посыпаются на готовый слой краски до […]

22.03.2021

Шелкография – это, по сути, усовершенствованный трафаретный способ печати, вместо термина «шелкография» в полиграфии используется более точное понятие – трафаретная печать. Свое название шелкография взяла от англоязычного названия патента начала прошлого века на процесс трафаретной печати «Silk Screen Printing» – дословно можно перевести как «печать шелковым ситом» – печать шелкографией. Считается, что этот способ печати […]



Follow us

Phosfluorescently engage


Our Clients



Year 2016

Office Branding —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


Year 2015/16

B2B Advertising —

Objectively innovate empowered manufactured products whereas parallel platforms.


Year 2014

Media planning —

Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing.


Year 2014

Collaborative Thinking —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


Year 2011

Idea sharing —

Objectively innovate empowered manufactured products whereas parallel platforms.


Year 2013

Cross-platform models —

Seamlessly visualize quality intellectual capital without superior collaboration and idea-sharing.

Our Team

Interactively coordinate proactive e-commerce via process-centric «outside the box« thinking.


01 / Co-Founder

Mike Smith —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.



02 / Co-Founder

John Lee —

Dynamically innovate resource-leveling customer service for state of the art customer service.


02 / Designer

John Lee —

Phosfluorescently engage worldwide methodologies with web-enabled technology.


02 / Designer

Ann Jones —

Completely synergize resource taxing relationships via premier niche markets.


02 / Designer

Ann Jones —

Proactively envisioned multimedia based expertise and cross-media growth strategies.


02 / Designer

John Lee —

Efficiently unleash cross-media information without cross-media value.